سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمانی دادن!

این چند شب خانه ی ما جای همگی خالی بود با دستپخت من!! ? شب متوالی مهمان داشتیم. هر سه شب از دوستان متاهلمان بودند که تشریف آوردند منزل ما.

 خیلی خوب بود. از غذاها که همه  و خصوصا خودم و همسر راضی بودیم. یکی از شبها هم مهمان هایمان خوابیدند خانه ما و صبح از اینجا رفتند محل کارشان. 

خستگی داشت ولی خوبیهاش خیلی بهتر از این حرف هاست که خستگی اش به تن آدم بماند.

خدا را شکر. چند تا از دوستان متاهلمان هم (? خانوار) بچه دارند یا در شرف بچه و نمی توانند بیایند منزل ما. چند تا از دوستان هم قراره به عنوان عید دیدنی عصرانه تشریف فرمایی کنند. و البته یک یا ? خانواده هم قرار است شام در خدمتشان باشیم.

به علاوه خانواده های خودمان که هنوز نمی دانیم چه روزی دعوتشان کنیم

نکته اخلاقی: من و همسر از همان اوایل ازدواج تصمیم گرفته ایم که خیلی مهمانی بدهیم. چون برکت خانه مان زیاد می شود. و واقعا این قضیه را تجربه کرده ایم. واقعا در برکت خانه و خانواده مان چه از لحاظ اقتصادی و چه معنویات و ... شدیدا موثر است... بهر حال یک چیزی هست که مهمان شده حبیب خدا!! هرکسی به راحتی حبیب خدا نمی شود!!

حتی1  ماه بعد از عروسی مان(ماه رمضان ) ، زمانی که همسر هنوز کارش قطعی نشده بود و شدیدا مشکل اقتصادی داشتیم و از پول های پاتختی و عروسی مصرف می کردیم مهمانی دادیم  و بعد خانواده ها و بعد دوستان دیگر... و بعد از آن بود که کار همسر قطعی شد و مشکل اقتصادی مان رفته رفته حل شد و آن سال ماه رمضان برکات دیگری هم برایمان داشت...

ماه رمضان بعد هم چیزی حدود50 نفر مهمان آمدند خانه ی ما که واقعا در همه چیز خانه مان موثر بود... و ما قطعا و یقینا، هردویمان، به این نتیجه رسیده ایم که  با مهمانی دادن نه تنها ضرر نمی کنیم بلکه اول از همه سودش نصیب خودمان (میزبان) می شود!



خواندنش بی ضرر است اگر سودی نداشته باشد:

یکی بود... یکی نبود...

آشنایی با صهیونیسم


برچسب‌ها: خانوادگی

نمایش باکس نظرات
بستن باکس نظرات

او از اولش هم با ما نبود!

    

رهبر انقلاب اسلامی : این سخن بسیار عجیب است دنیا نباید از سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا بگذرد زیرا در قرن بیست و یکم که قرن ادعاهای حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است، رئیس یک کشور تهدید به حمله اتمی می کند.

رئیس جمهور خطاب به اوباما گفت: شما تازه از راه رسیده‌اید یک مقدار صبر کنید تا سرد و گرم را بچشید؛ دلیلی ندارد که هر حرفی به شما گفتند آن را تکرار کنید و بدان گنده‌تر و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

.

.

...

 1_8809031532_L600

... او با ما نیست! او از اولش هم با ما نبود.... همان زمان که جایزه نوبل را گرفت هم می دانستم که با ما نیست. چرا که جایزه ی صلح نوبل گرفته ها معلوم الحالند....

این پست را برای اتحاد وبلاگ نویسان جهت اعتراض به سخنان بی ارزش و شرمانه ی رئیس جمهور وقت آمریکای مستکبر گذاشتم. امیدوارم من هم در این جنبش وبلاگی سهیم شوم.

برای اطلاعات بیشتر به نون و القلم و یا اثیر مراجعه فرمایید.

فرا خوان جنبش وبلاگی بر علیه دشمنان سخیف این آب و خاک
دوستان و همکاران گرامی،
زمان شعار و تقابل های سیاسی به اتمام رسیده. دشمن در کمین است. خانه را خالی از مردان بی ادعا دیده. انگار پنداشته است دعواهای خانوادگی مان ، بنیان ما را سست کرده. پس گرد هم آئیم و با یک مشت واحد در مقابل هجمه کور او بیایستم و یکصدا در یک نهضت وبلاگی اتحادمان را به رخ او بکشیم.
موضوع : سخنرانی سخیف اوباما در خصوص لزوم حمله اتمی به ایران
تیترها
1- بنیان راسخ
2- مشت های گره کرده
3- مردان بی ادعا
4- هر ایرانی یک بمب هسته ای
5- قلم ، بمب من
6- دستهای متحد
7- خیال خام
8- خروش ایمان.
9- سرزمین من
10- ...
از همان لحظه انتشار خبر ، این حرکت بصورت خود جوش شروع شده است. قلم توانای شما ادامه دهنده آن خواهدبود. با نوشتن یک پست هرچند کوتاه در این باره به این حرکت حماسی بپیوندید. - یاعلی بی صبرانه منتظریم



برچسب‌ها: باور ها

نمایش باکس نظرات
بستن باکس نظرات
<      1   2   3   4   5      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز